Vad händer nu?
Om du har en biljett som du köpt via Ticketmaster, exempelvis på internet eller med deras app:
Din biljett kommer att återlösas av Ticketmaster, och pengarna returneras automatiskt. Du behöver inte göra någonting.
Om du har en biljett som du köpt via lokalt ombud, exempelvis Gävle Konserthus biljettkassa:
Vi behöver göra din retur manuellt, och behöver information från dig som biljettinnehavare.
Tryck här och fyll i Gävle Konserthus formulär för att göra en returbegäran.
Vi vill ha din returförfrågan senast fredag 28 augusti 2020.
Vi vill be dig tänka på att under rådande omständigheter är alla inblandade parter under ovanligt hög belastning, och det kan därför dröja innan returer hinner genomföras. Vi tackar för förståelse och tålamod.
Öppettider Gävle Konserthus:
Konserthuset samt biljettkassan är stängda tills vidare. Du kan nå oss via telefon 026-172900 på tisdagar, onsdagar samt torsdagar mellan kl. 10:00 – 12:00.
Du kan följa våra löpande uppdateringar kring konserter här:
http://www.gavlekonserthus.se/covid-19/