Datum och tid:

Torsdag 2 april, 19:00

INSTÄLLT - Mycket Mozart

Konserten är inställd!

Den 11 mars beslöt Regeringen, med anledning av Corona/COVID-19, att begränsa alla allmänna sammankomster och offentliga tillställningar till 500 personer.

Med anledning av detta har vi, Gävle Symfoniorkester, som arrangör av konserten MYCKET MOZART, torsdag 2 april valt att ställa in konserten i Gävle Konserthus.

ABONNENT - Vad händer nu?
Som abonnent kommer du att bli kompenserad med det belopp som motsvarar antalet inställda konserter i din abonnemangsserie.
Det kompenserade beloppet att dras av vid betalning av ditt abonnemang kommande spelår.
Avser du att inte förnya ditt abonnemang kommer vi att kontakta dig i maj med mer information om hur pengar skall återbetalas.
Du behöver EJ kontakta oss angående återbetalning, vi har dina uppgifter och återkommer när vi vet mer.

LÖSBILJETTKÖPARE - Vad händer nu?
Jag har en biljett som jag köpt via Ticketmaster, antingen på internet eller via deras app:
Din biljett kommer att återlösas av Ticketmaster, och pengarna returneras automatiskt. Du behöver inte göra någonting. Vi ber dig tänka på att under rådande omständigheter och belastning kan det dröja ett antal dagar innan pengarna når ditt konto.

Jag har en biljett som jag köpt via ombud, exempelvis Gävle Konserthus biljettkassa:
För återlösen vänder du dig till det ombud hos vilken du införskaffade din biljett. 
Gävle Konserthus biljettkassa är stängd för besök från den 24 mars.
Kundärenden hanteras via e-post och telefon med utökade tider. 
Telefon: 026-17 29 00
Telefontider: Mån-Fre 10-12 samt 13-16.
E-post: 
info@gavlekonserthus.se
För biljetter köpta på Depeschen i Affärshuset Flanör, kontakta Gävle Konserthus enligt ovan. 

Datumfristen för återlösen hos ombud är:
Till och med torsdag 7 maj.

Gävle Symfoniorkester och Gävle Konserthus följer beslut från regering och rekommendationer från Folkhälsomyndigheten, och tar fortlöpande beslut utifrån dessa.
För mer information, se http://www.gavlekonserthus.se/covid-19/